0


Zorici Marković je pozlilo i pala je u nesvest kada je pošla po pomoć. Pevačici se uplašila kada je Miki počeo da lupa i krši sve po kući zbog svađe sa Jelenom Golubović i počela je da se guši od straha.

“Prepala sam se pa sam mahinalno otišla da tražim pomoć kod kapije. Pala sam i ne znam ko me je polio vodom i povratio me. Neko je rekao i misli na svog sina”, prepričavala je Zorica šta joj se desilo.


“Ležala sam u krevetu jer me gušilo zbog bronhitisa i čujem čitavu frku. Videla sam kako Miki baca ciglu prema Jeleni, a onda uleće i sve krši i lomi po kući. Čula sam da je rekao Mići i tebe ću da udarim ako se ne skloniš. Videla sam mu da razjaren, životinjski pogled u očima”, bila je potresena pevačica.

Podsetimo, Miki Đuričić je gađao ciglom Jelenu Golubović jer je došla da se odmara na mesto gde on traži svoj mir i počela da ga nervira. Pčelar iz Kupinova je poludeo, bacio ciglu na nju, a potom počeo da lupa sve po kući.

Objavi komentar Blogger

 
Top